پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4654
-
الف
+

نظرتان را درباره ازدواج پریا بگویید

در سوال جدید بخش "دیدگاه شما"، شبکه آی‌فیلم سوالی درباره سریال «پریا» مطرح کرده است.

در سوال جدید بخش "دیدگاه شما"، شبکه آی‌فیلم سوالی درباره سریال «پریا» مطرح کرده است.

به گزارش آی‌فیلم، سوال جدید بخش دیدگاه شما با این عنوان منتشر شد: «در سریال «پریا» با توجه به اختلاف سنی میان "پریا" و "کیوان" آیا ازدواج این دو را درست می‌دانید؟ چرا؟».

در خلاصه داستان «پریا» ساخته حسین سهیلی‌زاده آمده است: «پریا» پس از چند سال دوری، به کشور بازمی‌گردد. او در حالی که همچنان از ازدواج قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با کیوان، پسرخاله‌اش می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه، مشکلات را یک به یک از سر راه برمی‌دارند، اما برخی اتفاق‌ها مانند مبتلا شدن کیوان به ایدز، مشکل حضانت پریا و ... زندگی این زوج را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

برای پاسخ‌ به این سوال، می‌توانید با مراجعه به بخش «دیدگاه شما» در وب‌سایت آی‌فیلم فارسی، نسخه اندرویدی و iOS اپلیکشن شبکه و یا ارسال پیام به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۸، جواب‌‌های‌تان را به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

دانلود و مشاهده سریال «پریا»

زمان پخش سریال پریا مشخص شد

پخش قسمت اول سریال پریا

/ س م

نظر شما
ارسال نظر
شریعتمداری

از نظر من عشق ربطی به سن ندارد وقتی که کیوان و پریا به هم علاقه دارند حالا چه کیوان از پریا بزرگتر باشد چه پریا از کیوان هیچ فرقی ندارد حتی زوج های هستند که اختلاف سنی زیادی ندارند ولی مشکلات زیادی دارند وزوج هایی هستند که اختلاف سنی دارند ولی خوشبخت هستند!

مبینا میرصانع

سلام به نظر من کیوان به پریا نمی خورد چون پریا بزرگ تر از کیوان است و از وقتی که کیوان با پریا ازدواج کرده اصلا خوشبخت نیستند و زندگی خوبی ندارند